Moda na Celebrytów wiosna/lato 2014

18:47 Unknown 6 Comments

(fot.www.independent.co.uk)


Często zdarza się tak, że przeglądając strony modnego czasopisma natrafiamy na reklamę, w której jakaś aktorka czy piosenkarka pozuje kusząc nas nowym produktem firmy kosmetycznej czy modowej. 



Domy mody i firmy kosmetyczne chętnie angażują słynne osoby do swoich kampanii reklamowych. Bo kto lepiej niż Natalie Portman zachęci do kupna perfum Diora? Kto inny ściągnie takie rzesze fanów do sieciówki H&M jak Beyonce? Specjaliści od marketingu doskonale zdają sobie sprawę, że kult celebrytów przekłada się na sprzedaże. Jeżeli uwielbiasz Keirę Knightley, widziałaś wszystkie jej filmy, to prawdopodobnie kupisz również perfumy marki Chanel które reklamowała.  Czy nie kupiłabyś swojemu mężczyźnie wody kolońskiej którą na reklamie spryskuje się Bradley Cooper? Do tego gwiazdy nie ograniczają się tylko do towarów luksusowych. Często goszczą w reklamach produktów domowych (Nespresso i George Clooney) czy spożywczych (lody Haagen Dazs i Bradley Cooper). 
Tak więc, nowy sezon oznacza nowe materiały promocyjne i nowe „twarze” zaangażowane przez wielkie domy mody do reklam swoich kolekcji wiosna/lato 2014. Kogo zobaczymy? Największym chyba zaskoczeniem jest Miley Cyrus pozująca dla Marca Jacobs’a. Zarówno o Cyrus jak i o Jacobsie było ostatnio głośno w mediach, ona debiutowała w roli szalejącej i trzeba przyznać wulgarnej na scenie artystki, a on pożegnał się na dobre z Louis Vuittonem. Jednak, wbrew oczekiwaniom pierwsze zdjęcia wcale nie są prowokacyjne. Na szarym stonowany tle Miley pozuje jakby zamyślona, ale i zdecydowana kobieta. 

(fot.http://www.fashiongonerogue.com/)




Wyjątkowo dobranym duetem na tą wiosnę okazała się Donatella Versace z Lady Gagą. Gaga nie tylko reklamuje nową kolekcją couture Versace, ale skomponowała też utwór specjalnie na pokaz kolekcji podczas paryskiego Fashion Week. Do tego projekty Donatelli niezwykle pasują charakterem do nowego, bardziej stonowanego ale  wciąż ekstrawaganckiego stylu piosenkarki, a sama Gaga wygląda jak młodsza siostra Versace. 



(fot.http://www.ryanseacrest.com/)


Zmieniając branżę z mody na kosmetykę, twarzą dla nowych perfum Balenciagi została Kirsten Stewart. Aktorka promuje zapach „Rosabotanica” ,wciąż zachwycając fanów swoim niezmiennym wyrazem twarzy. 
(fot.http://www.blendbureaux.com/)

Kolejną gwiazdą obecną w modzie, w nadchodzącym sezonie będzie Nicole Kidman. O aktorce było ostatnio dosyć cicho, dlatego też fakt że występuje dla marki Jimmy Choo niewątpliwie przypomina nam o tej Australijce. 

(fot.www.mirror.co.uk)


Kogo jeszcze będzie można zobaczyć wśród wiosennej fali reklam? 
Penelope Cruz dla Loewe
Sofia Coppola i Catherine Deneuve dla Louis Vuitton
KISS dla John Varvatos (nietypowe zaangażowanie zespołu rockowego!)
Adriana Lima dla Donna Karan
Rihanna dla Balmain
Elle Fanning  i Lupita Nyong’o  dla Miu Miu

6 komentarzy:

  1. identyczny artykuł ukazał sie w onecie, więc to co tu jest napisane nie jest odkrywcze i nic nie wnosi, przykro mi to pisać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tamatyka niektórych artykułów może się powtarzać, jest to związane z zapotrzebowaniem na takie treści. Jednak, każdy artykuł wnosi coś nowego, a jeżeli nawet czytał Pan/Pani coś podobnego to na pewno nie identycznego, ponieważ wszystkie teksty na stronę tworzone są przez naszych autorów. Mam nadzieje, że w takim razie inne treści się Panu/Pani spodobają.
      Pozdrawiam Redakcja

      Usuń
    2. Witam, jako autor tego tekstu mogę jedynie powiedzieć, że nie przeglądam portalu onet a do artykułu zainspirował mnie ostatni pokaz Versace z piosenką Lady Gagi w tle oraz zapowiedzi Marca Jacobsa. Jako że są to dosyć nowe projekty reklamowe z udziałem bardzo znanych osób uznałam to za dobry temat.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Fajne są przepisy, łatwe i tanie w wykonaniu, co do onetu to podobna treść co do tematyki tego artykułu była powielana, liczę raczej na tematy bliższe śmiertelnicy z nad Wisły, praktyczne i bardziej życiowe niż wychudzone modelki i kto ile weźmie za sprzedaż swojego ciała jako bilbordu reklamowego. Sam portal i tematyka są fajne i miło się czyta, to była moja życzliwa uwaga a nie łatka dla autorki tego tekstu. Liczę że stać autorki na własną inwencję tworczą i tematy bliższe kobietą z PL, pozdrawiam i owocnej twórczości:)Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Każda uwaga jest dla nas cenna. Mam nadzieję, że jeszcze do nas zawitasz i pozostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.

      Usuń
  3. Gratuluję pomysłu na portal, w świecie domysłów i sztuczności rzeczy bliżej natury, człowieka i jego problemów będą zapewne strzałem w 10-tkę:) życzę wszystkiego dobrego i wytrwałości w tworzeniu

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.