Chcesz wiedzieć kto dla Ciebie pisze?

00:18 Unknown 1 Comments


"Dziennikarstwem zajmuje się od 3 lat... jest to moją pasją i realizacją... Z myślą o założeniu portalu dla kobiet nosiłam się od dobrych kilku lat, aż w końcu się odważyłam i kompletuje dla Was ludzi, którzy będą tu dla was pisać z miłością i oddaniem... Ponad to piszę, notorycznie piszę ( w autobusie, na kawie, czekając na przyjaciółkę- wszędzie z notesem) ... wydałam książkę, druga jest w czasie realizacji. Moja myśl przewodnia "Nic co kobiece nie jest mi obce"." -redaktor, Magdalena Kazubska

"Debiutująca blogerka. Miłośniczka wyrafinowanego poczucia humoru a'la Monty Python, amerykańskiej popkultury i wszystkiego co wzbudza zachwyt, zdziwienie ale i... grozę.
Regularnie śledzi nowości z dziedziny urody, mody i zdrowia. Uzależniona od słodyczy i dietetycznych batoników. wieczna marzycielka i niepoprawna optymistka."-
Małgorzata Jędrychowska


"Nie lubię o sobie mówić. Piszę, bo lubię."- Barbara Paduchowicz

"Słodko-gorzka dusza niepokorna, poetka, socjolog, miłośniczka sztuki, uwiedziona przez Paryż, matka, żona i kochanka nie lubiąca monotonii, hołdująca tradycji, lubiąca poznawać ludzi, gaduła poszukująca nowych horyzontów rozwoju, fanka sportów motorowych oraz sportów walki, muzyka to moje drugie imię, moje marzenie - Alaska, mój cel w życiu - wychować  tak syna aby nikt przez niego nie płakał"- Monika Majewska


"Jestem studentką kulturoznawstwa, więc z racji wykształcenia interesuje mnie wszystko to, co dotyczy kultury i szeroko pojętej sztuki: od filmu, teatru i książki, przez życie gwiazd, modę i podróże, aż po nasze typowe życie codzienne. Zawsze uwielbiałam pisać, więc swoje pasje realizuję specjalnie dla czytelniczek Kobiecego Atelier."- Kama Pleszczuk

1 komentarz:

  1. Miło jest poczytać jak Magdalena realizuje się jako redaktorka tego portalu. Życzę dużej rzeszy czytelników. Miło będzie się spotkać. Pozdrawiam J.

    P.S. Przydałyby się daty przy wpisach.

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.