Wyprzedaże okazja czy naciąganie klienta?

15:00 Unknown 4 Comments

(fot.sprytnezakupy.com)




Po świątecznym szale zakupowym, sklepy nie ustają w zachęcaniu nas do kolejnych zakupów, tuż po świętach olbrzymie witryny sklepów oplakatowane są informacjami: - 50% na wszystkie spodnie, kup 2 zapłać za 1, dzień bez podatku VAT, itp. można mnożyć hasła zachęcające do wyciągnięcia z naszych portfeli kolejnych pieniędzy. Nie dajmy się uwieść i porwać tym umizgą do naszego portfela. Kontrolujmy wydatki i zakupy na wyprzedażach.

Z licznych obserwacji i wymiany doświadczeń ze znajomymi, można stwierdzić- owszem wyprzedaże są okazją, ale nie każda wyprzedaż jest dobra i nie  na wszystkie produkty warto się połasić. Po co kupować 6kg proszku który potem zawala nam łazienkę, czy kolejne zgrzewki napojów bo taniej w czteropaku.

Wyprzedaże są bardzo dobrą okazją do nabycia markowych ciuchów dla dorosłych, raczej nie polecam kupowania ubrań i obuwia dla naszych pociech, które nie wiadomo czy następnej zimy wbiją nóżkę w buty czy rękawki kurtki będą w sam raz, nie możemy przewidzieć ile nasze dziecko urośnie, choć znam takie mamy które ryzykują,ale nie zwsze to ryzyko się opłaca.

Co do dorosłych to zakup przecenionych markowych butów na zimę czy kurtki jest dobrą inwestycją. Nasze stopy nie urosną, wzrost nam nie ulegnie zmianie, a i gust co do fasonu czy kolorystyki jest raczej stały nie tak jak u dzieci. Przed zakupem ubrań i butów, proponuję dokładnie je obejrzeć, przymierzyć, przeanalizować zawartośc szafy czy przypadkiem zakup wiśniowych kozaków nie pociągnie za sobą kolejnych zakupów - torebki, rękawiczek czy nakrycia głowy i tanie kozaki nie zamienią się w najdroższe w naszej garderobie. Podobnie ma się sprawa z zakupem sprzętu sportowego, narty, deska, buty, łyżwy czy ubranie sportowe, w mojej ocenie jest dobrą decyzją, w przypadku dzieci takie zakupy dobrze jest robić przed sezonem, bądź decyzja na kupno używanych lu wypożyczenie. Pojawia sie również dużo zachęt do kupna sprzętu RTV/AGD czy też mebli. Wymierzmy dokladnie miejsce na 
kolejny mebel czy sprzęt, rozważmy dokładnie czy jest nam potrzebny napewno już teraz. Pamiętajmy przemyślany zakup to udany zakup. Pieniądze łatwo się wydaje tylko potem trudno znaleźć argument skąd decyzja o zakupie.


Dobrą metodą jest zabranie na takie zakupy określonej kwoty pieniędzy w gotówce. Która z kolejną bluzką czy parą butów topnieje w naszym portfelu, zapalając czerwoną lampkę w naszej głowie. płacenie kartą nie daje nam pocucia ubywania pieniędzy bo tego nie widać, dopiero po otrzymaniu wyciągu z banku rwiemy włosy z głowy co moze wiązać się z kolejnym wydatkiem na fryzjera;).

4 komentarze:

  1. Cześć chłopaki, How I Got My Ex-husband Back Fast, Dr.Padman love casting naprawdę działał! Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety trzy miesiące temu i od tamtej pory moje życie wypełnia ból bólu i złamania serca, ponieważ był on moją pierwszą miłością, z którą spędziłem całe życie. Mój przyjaciel powiedział mi, że widział kilka zeznań rzucającego zaklęcia Dr.Padmana, że ​​może przywrócić kochanka w ciągu kilku dni, śmieję się i powiedziałem, że nie jestem zainteresowany, ale z powodu miłości, którą mój przyjaciel darzył mnie, skonsultowała się z moim wielkim kapłanem w moim imieniu i ku memu wielkiemu zdziwieniu po 11 godzinach mój mąż zadzwonił do mnie po raz pierwszy po trzech miesiącach, że tęskni za mną i że jest mu tak przykro z powodu każdej rzeczy, przez którą przeszedł. wróć do mnie i teraz jesteśmy razem szczęśliwi. Nadal nie mogę w to uwierzyć, ponieważ jest to bardzo niewiarygodne. Dziękuję Dr.Padman za sprowadzenie mojego kochanka, a także do mojej kochanej przyjaciółki, która interweniowała w moim imieniu, ponieważ każdy, kto może potrzebować pomocy tego wspaniałego Dr, to adres e-mail: padmanlovespell@yahoo.com,
    możesz do niego zadzwonić lub dodać go w aplikacji Whats: +2348053823815,

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje życie było zdewastowane! Ale wszystko dzięki Dr szczęśliwemu, który przyniósł mi moją dziewczynę po tym, jak mnie zdradziła i poprosiła o zerwanie, Alexis scorpio z FL Usa. Na początku nie wierzę, że próbuję z nią wrócić, ale wszystko, co mi powiedziała, to to, że jest z kimś innym. że nie jest już zainteresowana poślubieniem mnie w tym momencie byłem złamany sercem, bo kocham moją dziewczynę tak bardzo, że nie mogłem jej tak porzucić, ona mnie opuściła, naprawdę ją kocham i nigdy nie wyobrażam sobie życia bez jej. nie, dopóki nie natknąłem się na potężnego prawdziwego rzucającego zaklęcia Dr zadowolonego, który obiecuje mi zaklęcie miłosnej miłości na 24 godziny, że wrócę z moją dziewczyną, dobre dwadzieścia cztery {24} godziny. hmm-mm, to była dobra noc o 23: 00 w ciągu dni, w których Dr Happy powiedział mi, że moja dziewczyna wróci, na początku usłyszałem dzwonek dzwonka zbliżający się do moich drzwi i usłyszałem, jak ktoś mówi kochanie !!!, brzmi znajomo, otworzyłem drzwi i zobaczyłem moją dziewczynę stojącą i płaczącą przede mną. nie byłem zaskoczony, ponieważ to wszystko, o co modliłem się, aby wróciła do domu. Zgadnij, co 2 tygodnie po tym, jak zauważyła swój układ i temperaturę jej ciała, i zabrałem ją do kliniki na badanie, a lekarz powiedział mi, że jest w niej życie, co oznacza, że ​​jest w ciąży, naprawdę chcę skorzystać z tej okazji, aby podziękować dr. bardzo szczęśliwy i strona miłości, która skierowała mnie do Dr happy, jeśli masz jakiekolwiek problemy z odzyskaniem byłego ekwipunku, lub sytuacja, która jest gorsza lub dokładnie taka, w jakiej byłeś, skontaktuj się z Dr happy na happylovespell2@gmail.com Whatsapp / cal + 2348133873774
    odwiedź jego stronę internetową ... happylovespell2.webnode.com/
    na temat jego zaklęcia miłosnego Blogs site. http://happylovespel.blogspot.com.ng/

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje serce zostało złamane. Nigdy nie wierzyłem, że odzyskam moją byłą ponownie, dopóki Dr Trust nie przyprowadził mojej byłej w ciągu 24 godzin z potężnym zaklęciem miłosnym. Jest niezawodny, aby uzyskać pozytywny wynik, skontaktuj się z rzucającym zaklęcia dla zaklęcia miłosnego na e-mail: {placeofsolutiontemple@gmail.com} lub WhatsApp na + 1 443 281 3404

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu moje szczęście zostało przywrócone, mój były kochany mężczyzna wrócił wczoraj do domu po 9 miesiącach naszej separacji. Nigdy nie wierzyłam, że mój kochany człowiek Micheal do mnie wróci, próbowałam tak wiele sposobów przeprosić mojego męża, aby mi wybaczył, że raz go zdradziłam i stało się to tak błędnie, że dowiedział się, że go zdradzam i zawsze od tego czasu zachowuje się nienormalnie w stosunku do mnie, mój kochany człowiek Micheal zerwał ze mną i chciał rozwodu. oboje jesteśmy małżeństwem od lat i mamy razem dziecko płci męskiej.
    Tak bardzo kocham mojego męża i ze względu na nasze dziecko, które ma zaledwie 3 lata, Micheal porzucił nas i zamieszkał z inną kobietą w tym samym mieście. tak się martwiłam i żałowałam, że go zdradziłam, mimo że przepraszam kilka razy, ale on nie chce mnie słuchać ani nie wracać, byłam gotowa zrobić wszystko, aby wrócił do domu, do tego czasu dzielę się tą moją sytuacją z moimi siostra Anna i ona poradziła mi, abym skontaktował się z prawdziwym rzucającym zaklęcia miłosne o imieniu Dr.oduduwa (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com) komunikuję się z nim przez jego e-mail rozmawiam z nim, aby przywrócić mojego byłego mężczyznę miłości. Dr.Oduduwa odpowiedział mi i powiedział, że mój problem jest dla niego łatwy do rozwiązania, a następnie napisał listę elementów ortografii miłosnej, które mają być używane do modlitw zaklęć, a także kupuję pierścień z talizmanem, który był używany do rytuałów ortograficznych wiążących miłość. reszta jest prosta i łatwa do zrozumienia, procedura modlitwy pisowni miłości została wykonana w ciągu 2 nocy. trzeciego dnia otrzymałem telefon z nieznanego numeru i oto mój kochany człowiek Micheal zadzwonił do mnie po raz pierwszy po 4 miesiącach rozstania się, jestem dziś bardzo podekscytowany i gorąco polecam Dr.oduduwa wszystkim, którzy są chętni do uzyskania tego samego wyniku zaklęcia miłości, aby przywrócić dawną miłość, zarówno mężczyznę, jak i kobietę, miłość powróci w ciągu trzech dni od modlitwy pisowni miłości.
    to działa dla mnie bez żadnych skutków ubocznych i dzisiaj jestem bardzo szczęśliwy, że mój kochany człowiek wrócił do domu, a nasz syn Felix jest bardzo szczęśliwy, że dorastał ze swoim ojcem. dzielę się tymi informacjami tutaj, ponieważ wiem, że z pewnością pomoże to komuś, kto przechodzi przez łamanie serca w związku. jest to łatwe i najprostsze rozwiązanie, aby przywrócić byłego partnera po rozwodzie lub separacji.
    skontaktuj się z dr.oduduwą (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)
    komunikuj się z nim, aby przywrócić byłego partnera miłosnego, bez względu na to, jak długo pary się rozwodzą / separacji, oboje kochankowie powrócą do miłości i zaufania bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.