Custom Rings, czyli biżuteria dla prawdziwych facetów!- wywiad z Grzegorzem Wojdakiem.

23:32 Unknown 0 Comments

(fot. http://customrings.pl)

Marilyn Monroe śpiewała, że najlepszym przyjacielem kobiety są diamenty. Co jednak, jeżeli zamiast błyskotek kobieta woli motory i pierścienie z czaszką robione na zamówienie?


Kobiece Atelier
: Na waszej stronie można kupić wszystko, co z biżuterią związane, bransoletki, naszyjniki, kolczyki, sygnety, wszystkie projekty wykonujesz sam?


Custom Rings: Nie, co prawda większość nowych projektów wychodzi spod mojej ręki, ale duża część to zasługa mojego złotnika Gene’go, bez którego nie byłoby Custom Rings, to on  wyrzeźbił pierwsze wzory i zresztą robi to do dziś. Nauczył mnie też obróbki metalu, a bez tego ani rusz. 

Kobiece AtelierZdarzało Ci się wykonywać bardziej kobiece projekty?


Custom Rings: Niewiele, ale tak. Pierwsze zamówienie dla kobiety, to była złota bransoleta z głową obcego przyozdobioną lilią, a przęsłami były listki z malutkimi czaszeczkami pod spodem, bo nie mogłem się oprzeć… a tak w ogóle, to była to moja pierwsza rzecz jaką wyrzeźbiłem. Zupełnie wypadło mi z głowy… Później zrobiłem kolczyk dla mojej Lusi (red. żony) , który nosi do dziś <uśmiech> i piękny naszyjnik a’la Tiffany z otwieranym, złotym serduszkiem dla mojej córki na chrzest. Przeważnie to nasi stali klienci zamawiają coś dla swoich połówek. Fajnym projektem był pierścionek z kolibrem, pijącym z serca i to chyba był pierwszy naprawdę damski projekt. Ostatnio też wykonaliśmy pierwsze obrączki więc też coś dla kobiet.


Kobiece Atelier: No właśnie, ostatnio na funpage pokazaliście  propozycje dla nowożeńców. Czy na stronie można zakupić obrączki np. z odciskiem palca przyszłego małżonka. Możesz coś więcej powiedzieć o tym pomyśle?

Custom Rings:
Na stronie ich nie ma, ponieważ były to pojedyncze sztuki wykonane na specjalne zamówienie, a na stronie są tylko standardowe produkty. Swoją drogą musimy to zmienić. Początkowo nie chciałem robić obrączek. Bałem się, że jak coś nie wyjdzie, że na przykład nie wyrobimy się na czas. Tu jednak mieliśmy zapas czasu i projekt, który wydawał mi się ciekawy i wyjątkowy. Zrobiliśmy obrączki z odciskami palców młodej pary. W prawdzie pomysł został zaczerpnięty z internetu, ale wykonałem go zupełnie inną technologią, bo w 3D, co pozwoliło mi na idealne odwzorowanie odcisków palców nowożeńców, Wyszły idealnie i cieszyłem się jak dziecko <śmiech>

 
Kobiece Atelier: Mamy już obrączki dla nowożeńców, sygnety dla panów, kiedy sekcja tylko dla kobiet?

CustomRings:
Szczerze mówiąc myślimy nad tym bardzo poważnie i jesteśmy w trakcie realizacji. Co więcej, sekcja tylko dla kobiet będzie rzeczywiście dla kobiet <śmiech>. Projekty tworzę pod okiem małżonki i prawdopodobnie to właśnie ona zajmie się całą oprawą i marketingiem. 



Kobiece Atelier: Na funpage’u Twojej firmy, masz ponad 3 tysiące like’ów. Jak myślisz jaki procent z tych osób to kobiety?

Custom Rings:
Nie sprawdzałem, ale sądzę, że raczej niewielki. Przy obecnej ofercie, to całkiem dobrze, bo to w końcu biżuteria dla mężczyzn.



Kobiece Atelier: Jaką biżuterię Panie wybierają najczęściej?

Custom Rings: Chyba głownie tanią i świecącą <śmiech> jak Pandora czy Lilou. A od nas? Hmmm… Small Giger Skull Ring. Pewnie dlatego, że jest dość mały i wąski… ale to chyba raczej nie powinny go wybierać <śmiech> 



Kobiece Atelier: Gdzie czerpiesz inspirację do swoich projektów?

Custom Rings:
Zewsząd. Tak naprawdę, to każda rzecz, zdarzenie, film, gra inspiruje mnie i zapada w pamięci. Często też inne produkty, które są już na rynku traktuje jako wyzwanie. To znaczy  zastanawiam się czy dałbym radę coś takiego zrobić i czy wyjdzie lepiej <uśmiech> Teraz już wiem, że nie jest to takie trudne. Wystarczy usiąść i zrobić. Kilka razy połamałem woski albo zapomniałem zapisać projektu na komputerze. To wkurza, ale uczy, że nie należy się spieszyć i wtedy wychodzą najlepsze projekty. 



Kobiece Atelier: Produkty na waszej stronie to głównie srebro. Wykonujesz biżuterię z innych materiałów?

Custom Rings: Tak, ale nie często. Głównie jest to złoto, ale bywały również mosiądz czy brąz i alpaka, która podobno strasznie śmierdzi przy odlewaniu. Prawie nikt nie chce tego robić, ale wygląda pięknie po obróbce i jest bardzo wytrzymała. Obecnie skupiamy się jedynie na metalach szlachetnych. 


Kobiece Atelier
: Zdarza się, że Panie kupują u was prezenty dla swoich mężczyzn?

Custom Rings
: Tak i to bardzo często! Przeważnie są to prezenty dla ich chłopaków lub mężów na urodziny lub Gwiazdkę. To dobrze, że się o nich troszczą, oby jak najwięcej takich kobiet <uśmiech>. 



Kobiece Atelier: To na pewno. Nic tak nie cieszy jak trafiony prezent. A szczególnie kiedy jest oryginalny, no właśnie w temacie oryginalności- czy można u was kupić unikaty? Coś co będzie zaprojektowane tylko dla mnie ?


Custom Rings: Jak najbardziej. W zasadzie od tego się właśnie zaczęło, ponieważ początkowo nie sprzedawaliśmy nic w sklepie internetowym, a w zasadzie to na stronie, którą zaprojektowałem sam i była totalnie nieczytelna <śmiech>. Klienci nie mogli się połapać o co kaman i dzwonili do mnie, żeby dopytać się jak złożyć zamówienie i jakoś tak wychodziło, że w końcu zamawiali coś zupełnie nowego. Po roku uruchomiliśmy sklep internetowy i było już dużo łatwiej. Natomiast jeśli chodzi o zamówienia indywidualne, to cały czas tworzymy nowe projekty na specjalne zamówienie. Tu jednak trzeba liczyć się z długą listą oczekujących i jeszcze dłuższym terminem realizacji, który wynika z wielu etapów samej produkcji biżuterii. W każdym razie warto poczekać, bo wychodzi nam to naprawdę dobrze <uśmiech> i przeważnie klienci wracają do nas po kolejne wyroby. 


Kobiece Atelier: Jak myślisz, co kobiety pociąga w tego typu biżuterii? 

Custom Rings
: Wiem, co pociąga facetów, bo sam noszę taką biżuterię, a kobiety? Chyba to, że jest to coś innego, niestandardowego. Coś, co bardziej podkreśla charakter właściciela niż stalowa obrączka. Poza tym kojarzy się z motocyklistami, którzy są niegrzecznymi chłopcami, a to kręci Was tak, jak nas niegrzeczne dziewczynki <śmiech>. Po Twoich oczach widzę, że chyba wiesz o czym mówię <śmiech>.
Kobiece Atelier: <uśmiech> No dobrze... a gdzie można znaleźć te wszystkie wyroby dla niegrzecznych mężczyzn?

Custom Rings
: Mamy sklep internetowy www.CustomRings.pl oraz stronę na facebook’u www.facebook.com/CustomRingsFanpage. Oprócz tego nasze produkty można obejrzeć i kupić w salonie Harley Davidson ‘Liberator’ w Warszawie, na www.eBay.com oraz www.Etsy.com pod nazwą ‘CustomRingsPL’. Póki co, nie mamy salonu firmowego, ale możliwe, że w niedalekiej przyszłości się to zmieni, a jeśli ktoś chciałby się ze mną spotkać osobiście, to wystarczy zadzwonić na numer ze strony lub napisać maila. Kawy z ładnymi kobietami nigdy nie odmawiam <uśmiech>. 



Kobiece Atelier: Czego mogę Ci życzyć?

 Custom Rings: Najlepiej niekończącej się weny i dużo dużo klientów …i nowego motocykla …i ładnego muscle car’a …i w końcu urlopu porządnego, bo tego chyba brakuje mi najbardziej!



Kobiece Atelier: Niech się spełni! Dziękuje za rozmowę!


Custom Rings: Dzięki!












Custom Rings - to biżuteria dla mężczyzn customrings.pl Najciekawsze i najodważniejsze projekty biżuterii dla kobiet i mężczyzn. Zaprojektujemy wszystko co zechcesz. Projektownie 3D oraz rzeźbienie w wosku. Projektowanie biżuterii, obrączek ślubnych, sygnetów, pierścionków, naszyjników,

0 komentarze:

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.