Kok, fale a może artystyczny bałagan?

18:49 Unknown 1 Comments

(fot. glamki.pl)



Zadbane włosy są wizytówką kobiety. Okres zimy i noszenie czapki wcale nie oznacza że pod nią ma być totalny chaos, odrosty, wysuszone końcówki i przetłuszczone siano…fryzura jest dopełnieniem naszego wyglądu- zadbane włosy to priorytet. 

Dobierając fryzurę do sytuacji pamiętajmy, że umiar i elegancja są ponadczasowe i zawsze modne. Włosy długie i półdługie dają nam więcej możliwości eksperymentowania. Zawsze modne są koki, ale nie tylko te upięte na wysokość 2 piętra, jest wiele możliwości i kombinacji na własne wykonanie koka. Przy odrobinie cierpliwości i kilku spinek wsuwek naszą głowę może ozdobić elegancki tzw. kok hiszpański-czeszemy włosy z przedziałkiem, odgarniamy wszystkie na plecy, zbieramy u nasady karku i skręcamy, do momentu aż włosy same zaczną tworzyć jedną spiralę, następnie za pomocą kilku spinek podpinamy kok u nasady karku, na wyjście wieczorowe możemy wpiąć w kok kilka szpilek do włosów z ozdobnymi końcówkami-perełkami, mini kwiatuszkami czy sztucznymi kamieniami. Przed skręceniem dobrze jest spryskać włosy lakierem nadającym połysk na całej ich długości. Można też zostawić na dole grubsze pasmo włosów którym owiniemy niczym gumką włosy u ich nasady. Wygoda, elegancja i piękny efekt gwarantowane.

Super szybki i efektowny jest też kok jak ja go nazywam „kucykowy”, włosy czeszemy w kucyk spinamy gumką, pomiędzy gumkę a nasadę włosów wkładamy palec i dzielimy włosy na pół po czym przekładamy włosy górą w otrzymany otwór i opuszczamy na dół, jeśli włosy są długie i równe możemy je podpiąć spinkami i otrzymamy szybko fajną skromną fryzurę. Fryzurę tą możemy wykonać zbierając tylko górę włosów, a resztę puścić swobodnie. Aby zwiększyć objętość włosów przed upięciem koka możemy je delikatnie potapirować lub zastosować kosmetyki zwiększające objętość włosów. Włosy zwiększą swoją objętość kiedy pod koniec suszenia opuścimy głowę w dół i tak dosuszymy włosy lekko przeczesując je dłonią.


Równie eleganckie  są długie włosy lekko pofalowane, są wśród nas szczęśliwe posiadaczki naturalnych loków na głowie, ale co zrobić kiedy my chcemy mieć takie fale i loki. Zdecydowanie polecam termoloki, które w zależności od grubości dają różny efekt od drobnych sprężynek po piękne i delikatne fale, które mogą być puszczone swobodnie, ewentualnie podpięte z jednej strony ozdobną spinką bądź ozdobą z żywego kwiatu-storczyk, róża…Podobny efekt otrzymamy po użyciu wałków na rzepy czy papilotów z gąbki. Nie polecam długotrwałego używania lokówki czy innych urządzeń dających pożądany efekt wysuszają i niszczą włosy znacznie je osłabiając.

Ostatnio daje się zaobserwować na ulicach moda na tzw. „artystyczny bałagan” na głowie. Jest to fajne i wygodne kiedy nie mamy czasu na układanie fryzur, ale nie poszła bym tak nigdy do znajomych na spotkanie czy do pracy, raczej wyskoczyła bym tak po bułki na śniadanie czy z psem na spacer. To jak wyglądamy jest naszą wizytówką i tak nas odbierają ludzie, przypominam że mężczyźni są wzrokowcami;)

W karnawale mamy możliwość poszaleć z fryzurami wybierając się na bale czy tańce, ale pamiętajmy o tym żeby nie przesadzać z kolorystyką czy ilością brokatu na włosach. Od kilku lat w trendach fryzjerskich można zaobserwować powrót elegancji i prostoty wykonanych fryzur. Nie dajmy się zwieść modzie, bo nie zawsze co modne nam pasuje i w pogoni za modą możemy obnażyć nasze drobne niedoskonałości.




1 komentarz:

  1. Moje życie było zdewastowane! Ale wszystko dzięki Dr szczęśliwemu, który przyniósł mi moją dziewczynę po tym, jak mnie zdradziła i poprosiła o zerwanie, Alexis scorpio z FL Usa. Na początku nie wierzę, że próbuję z nią wrócić, ale wszystko, co mi powiedziała, to to, że jest z kimś innym. że nie jest już zainteresowana poślubieniem mnie w tym momencie byłem złamany sercem, bo kocham moją dziewczynę tak bardzo, że nie mogłem jej tak porzucić, ona mnie opuściła, naprawdę ją kocham i nigdy nie wyobrażam sobie życia bez jej. nie, dopóki nie natknąłem się na potężnego prawdziwego rzucającego zaklęcia Dr zadowolonego, który obiecuje mi zaklęcie miłosnej miłości na 24 godziny, że wrócę z moją dziewczyną, dobre dwadzieścia cztery {24} godziny. hmm-mm, to była dobra noc o 23: 00 w ciągu dni, w których Dr Happy powiedział mi, że moja dziewczyna wróci, na początku usłyszałem dzwonek dzwonka zbliżający się do moich drzwi i usłyszałem, jak ktoś mówi kochanie !!!, brzmi znajomo, otworzyłem drzwi i zobaczyłem moją dziewczynę stojącą i płaczącą przede mną. nie byłem zaskoczony, ponieważ to wszystko, o co modliłem się, aby wróciła do domu. Zgadnij, co 2 tygodnie po tym, jak zauważyła swój układ i temperaturę jej ciała, i zabrałem ją do kliniki na badanie, a lekarz powiedział mi, że jest w niej życie, co oznacza, że ​​jest w ciąży, naprawdę chcę skorzystać z tej okazji, aby podziękować dr. bardzo szczęśliwy i strona miłości, która skierowała mnie do Dr happy, jeśli masz jakiekolwiek problemy z odzyskaniem byłego ekwipunku, lub sytuacja, która jest gorsza lub dokładnie taka, w jakiej byłeś, skontaktuj się z Dr happy na happylovespell2@gmail.com Whatsapp / cal + 2348133873774
    odwiedź jego stronę internetową ... happylovespell2.webnode.com/
    na temat jego zaklęcia miłosnego Blogs site. http://happylovespel.blogspot.com.ng/

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.