Wodospady :)

13:00 Unknown 0 Comments

moje prywatne


W Portugalii mieszkam od 7 miesięcy, jednak dopiero niedawno odkryłam urok tutejszych wodospadów.


Kiedy jedziesz do Chorwacji, wszyscy mówią Ci- musisz jechać nad wodę, zobaczyć wodospady. Pierwsza rzecz jaką ja usłyszałam wybierając Portugalię było " ooo, nie wejdziesz do wody bo to ocean i jest taki strasznie zimny". Jak to zwykle ja nie posłuchałam i w zimnej ( tak, jest zimna- ale słońce jest upalne więc po wyjściu człowiek czuje się jako nowo narodzony) wodzie kąpie się w każdej wolnej chwili. Oczywiście najbardziej popularnym wodospadem- jest wodospad Niagara na granicy Kanady i USA, wszyscy go znają, a przy narodzinach potomka Królewskiego świecił się nawet na niebiesko. W Portugalii wodospadów nie jestem w stanie policzyć na palcach obu rąk, mniejsze i większe, z kaskadami i bez. Woda jest turkusowa i przyjemnie chłodzi człowieka po wygrzaniu się jak jaszczurka na słonku. A Wy jakie ciekawe wodospady widzieliście? ( w Polsce i za granicą?)

0 komentarze:

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.