Efekt po ciąży, czyli czemu przesadzamy z seksualnym wyglądem?

14:54 Unknown 3 Comments

(fot.plotek.pl)
Ciąża to dla kobiety zmiana w życiu - zmiana przez duże „Z”. Z jednej strony „cud narodzin”, a z drugiej transformacja ciała. Dwa aspekty, które trudno zestawiać na jednym poziomie.

NARODZINY CZŁOWIEKA – NEGATYWNY WPŁYW CIĄŻY NA CIAŁO KOBIETY


Powyższe porównanie dla wielu może wydać się kuriozalne,
jednak z jakichś przyczyn coraz więcej przedstawicielek płci pięknej zwraca na to uwagę. Przy podejmowaniu decyzji o poczęciu dziecka nierzadko towarzyszy obawa przed negatywnymi temu konsekwencjami. 


Dlaczego wraz z narodzinami dziecka myślimy o diecie, ćwiczeniach i wyciskaniu siódmych potów, aby zrzucić nadmierne kilogramy i wrócić do rozmiaru sprzed ciąży?
 
Poczucie atrakcyjności jest wpisane w genetyczny kod płci pięknej. Lubimy czuć się kobieco i seksownie. Te naturalne uwarunkowania są dodatkowo pobudzane przez medialny szum o sportowej sylwetce, zdrowym stylu życia, rozmiarze „s” – w ogólnym ujęciu o modzie na szczupłe ciało. Te i podobne, medialne hasła wspierane są obrazami wypacykowanych pseudo gwiazd, które jak się okazuje, nawet przy codziennych, domowych czynnościach wyglądają, jakby wyszły niedawno od kosmetyczki. W konsekwencji widząc stale tego typu zdjęcia z wymalowanymi celebrytkami odkurzającymi w szpilkach, chcemy „przenieść” je do codzienności. A to jest wyidealizowany świat, który nie istnieje. Czym innym jest dbanie o zdrowie i dobre samopoczucie, a czym innym gonitwa za czymś idealnym: sylwetką, wagą, wyglądem. Często po ciąży decydujemy się na przesadny makijaż, zbyt głęboki dekolt, czy za krótką spódniczkę. Wszystko to, by chociaż przez chwilkę poczuć się znów seksowną. I nie ma w tym nic złego, jeżeli nie idzie za tym przesada. Po okresie tych 9 miesięcy należy dać sobie czas na powrót do formy, bo jak wiadomo nic nie dzieje się samo i odrazu. Jeżeli pomaga Ci w samopoczuciu to że mocniej się umalujesz, ok ale nie powinnyśmy próbować  "schować" zmęczenia za toną makijażu. 


Stara prawda głosi: nie należy popadać w skrajności. Dbanie o swój wygląd po ciąży może być skuteczną „terapią” na oderwanie się od macierzyńskich obowiązków. Chwilą oddechu od matczynych odruchów. 

Jednak warto wyważyć proporcje i nadmiernie nie poddawać się modzie, otoczeniu czy mężczyźnie, który niby to mimochodem wypowie: „może byś poćwiczyła?”.

Zachowajmy zdrową równowagę. Niech wizja mniejszego rozmiaru i powrotu do idealnej figury nie odbierze nam radości z wychowywania młodego człowieka.


autor tekstu: Barbara Paduchowicz

3 komentarze:

  1. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę, ponieważ miałem raka po ślubie od 5 lat. Próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak wszyscy razem przeszliśmy, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie wyobrażałem sobie życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była bezcenna w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy przechodzę przez Internet, zobaczyłem wiele komentarzy na temat możliwości wyleczenia raka i przywrócenia byłego męża i postanowiłem spróbować go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com i natychmiast odpowiedziałem mu i wyjaśniłem co przechodziłem, powiedział mi, że ta druga kobieta używała voodoo, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu mylące czary, walcząc w przyszłości, iw najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a potem poszedłem do szpitala w celu sprawdzenia, a ja byłem wolny od raka, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, nigdy nie wiedział, co go czeka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede za każde zaklęcie zemsty i zaklęcia z powrotem lub uzdrowienie za jakąkolwiek chorobę taką jak rak i HIV poprzez doctorosagiede75@gmail.com powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie najważniejszą kwestią było to, aby moja ciąża była prowadzona prawidłowo i tak właśnie było. Właśnie dlatego jestem zdania, że świetnymi specjalistami ginekologami są ci z https://cmp.med.pl/cmp-goclaw/ginekolog/ i ja również się zdecydowałam na taką opiekę.

    OdpowiedzUsuń

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.