Dziennik 29/08/13

14:24 Unknown 0 Comments

tak, to ja :)


Mam już kilka zakładek, etykiet- jak zwał, tak zwał...o modzie, urodzie, życiu gwiazd, podróżach i kulinariach... ale jako, że nie jest to strona jakiegoś portalu, a blog którym ja zarządzam, postanowiłam dodać jeszcze jedną. Nazywać się będzie "DZIENNIK" i będziecie mogły tu przeczytać moje przemyślenia na określone tematy... albo poprostu co  robiłam w ciągu dnia ( o ile kogoś to intesuje :P ) nie będzie on tak poprawny gramatycznie jak staram się aby były poprawne teksty- nie będzie edytowany, co najwyżej będę się starała pracować nad przecinkami i interpnkcją bo z tym kuleje :D będzie też dużo emotikon ( bo bardzo dużo ich używam) i to samo tyczy się wielokropków... :) Ta zakładka nie będzie jednak głównym punktem tego bloga, bo nie takie było mije założenie :) potraktujcie to jako taką opcję dodatkową- bonus. Ponieważ jest to blog, nie chcę pisać bezosobowo i chciałabym żebyście mogły mnie trochę poznać... A więc jak to zwykle bywa w przedstawieniu- moje imię i nazwisko już znacie :) Dlaczego nie wybrałam żadnego pseudonimu? W sumie to nie wiem, zapytano mnie o imię i nazwisko to podałam i tak już zostało :) ale nie jest mi z tego powodu źle, bo podpisuje sie pod każdą literką na tym blogu... Mam 22 lata i studiuję  dziennikarstwo- moim zamiłowaniem  jest pisanie :) wcześniej swoje artykuły publikowałam na łamach portalu www.czerwonyobcas.pl, jednak forma w jakiej to się odbywało nie pasowała mi... więc założyłam swój własny mini portal i tutaj dla was piszę  :) Pewnie czytelników mam mniej- ale sama sobie jestem szefem i dobrze mi z tym... Od 7 miesięcy mieszkam w Portugalii, 5 mieszkałam w Lizbonie i od 2 ( prawie 3 1 września :P ) mieszkam w Porto... lubię modę, lubię czytać o modzie i planować róże kreacje- ale mój styl można określić raczej jako zachowawczy- proste kroje, bezpieczne dopasowania wszystko wg. hasła "W PROSTOCIE SIŁA" :D... na pierwszy wpis to by chyba było tyle i do usłyszenia w krótce :) jeżeli was zainteresowałam, dajcie znaka ;)


// Magda

0 komentarze:

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.