"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?"- recenzja.

15:09 Unknown 0 Comments

(fot. http://wallpaper-wide.ru/pl/preview.php?hd=4717)


Słowem wstępu.


Będzie to dział  poświęcony książkom które uważam za godne polecenia, są to pozycje które zostały przeze mnie przeczytane i ręczę za nie swoim sumieniem.

Znajdziecie tu różnego rodzaju literaturę począwszy od książek typowo kobiecych ( chociażby Seks w wielkim mieście) po przez literaturę obyczajową, aż do książek z innego wymiaru (opisujące wydarzenia wychodzące po za ludzki umysł) i opartych na faktach. Mam nadzieje, że ten dział  pomoże wam w wyborze odpowiedniej literatury która wzbogaci wasze życie. 






"Dlaczego mężczyźni kochają zołzy?"


Książka jest typowym poradnikiem jak żyć żeby uczucie nie wygasło albo nawet inaczej jak żyć żeby on cały czas był nami kobietami zafascynowany... oczywiście nie będę tu zdradzała technik jakie zaproponowała mi Sherry Agrov w tej książce ( pisana jest jakby specjalnie do Ciebie, i czujesz się jak na wykładzie z dobrego władania sobą) ale afirmacje które są tam ukryte- nie widoczne na pierwszy rzut oka bardzo stawiają na nogi kobiety, które myślą o sobie źle, a tak było niewątpliwie ze mną. Sięgnęłam po ten tytuł trochę z przekory dla samej siebie, nigdy nie stosuje się do poradników i raczej im nie wierzę, rzadko czytam tego typu książki. A jednak coś mną pokierowało i wybrałam właśnie ją... Rady dotyczą nie tylko nowo powstałych związków,  jest też rozdział o podsycaniu uczuć kiedy one już gasną w związku, który trwa już jakiś czas...polecam wam książkę w 100 % nie bez kozery stała się bestsellerem na całym świecie- nie istotne czy to początek waszej wspólnej drogi czy już znacie się jak łyse konie. Ja na pewno wrócę jeszcze nie raz do tego tytułu. Jest on jak zimny kubeł wody kiedy zaczynam za bardzo zrzędzić i przypomina mi, że mój partner to osobna jednostka i należy szanować jego wybory, ale mamy tworzyć team.

0 komentarze:

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.