CASTING!

17:55 Unknown 0 Comments

(fot. natemat.pl)


Kochane!


Jako, że jestem studentką dzienną i studia się już rozpoczęły szukam pomocy! Jeżeli tak jak ja, kochasz pisać i chcesz rozwijać swój warsztat ta propozycja jest dla Ciebie!


Szukam osoby która pomoże mi współprowadzić portal. Dzięki czemu nasze czytelniczki będą miały o jednego newsa dziennie więcej! 

Jeżeli jesteś:

-Osobą interesującą się modą
-Nie masz problemów z poruszaniem tematów tabu (np. seks)
-Znasz się co nie co na kuchni
-Dbasz o urodę i masz w zasięgu ręki, domowe przepisy na jej poprawienie
-Interesuje Cię życie gwiazd
-Uwielbiasz pisać
-Chcesz szkolić swój warsztat
-Masz "lekkie pióro"
TO OGŁOSZENIE SKIEROWANE JEST DO CIEBIE!

Szukam osoby do współprowadzenie portalu kobiecego. Do Twoich zadań będzie należało napisanie jednego krótkiego tekstu dziennie- z tematyki bliskiej sercu każdej kobiety.
Jeżeli uważasz, że to ogłoszenie jest dla Ciebie, napisz mi wiadomość na funpage. Albo klikając w ikonkę e-mail.


PRACA W TRYBIE ONLINE!
Narazie jest to WOLONTARIAT. Szukam osoby kochające pisać. Z czasem, przy większej ilości czytelników na stronie zostaną zamieszczone reklamy co może ( aczkolwiek nie musi) generować jakieś zyski. Na chwilę obecną szukam ludzi z pasją, chcących ją rozwijać każdego dnia.
Jeżeli jesteś zainteresowana rozwojem swoich pasji, prześlij mi krótki tekst dotyczący tematyki kobiecej, max. 1000 znaków ze spacjami na adres magdalena.kazubska@op.pl, bądź stronie funpage.

0 komentarze:

A Ty co o tym sądzisz? Podziel się z nami swoją opinią.